"A főzés igazán tág teret nyújt az érzelmi árnyalatok kifejezésére." - Agatha Christie

Narancsos-rukkolás csirkemell

2017/12/05. - írta: mokasritus

narancsos.jpg

Rém egyszerű a recept és nem is kell hozzá túlságosan sok összetevő.

Hozzávalók:

  • 1 db narancs
  • 2 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • alaplé (leveskocka+ víz is megteszi)
  • fél kg csirkemellfilé
  • só, bor, mustár
  • friss rukkola 
  • 1 csomag tészta

Felkarikázzuk a hagymát és a narancsot. A narancs széleit én nem tettem bele, a két szeletből csak a levet facsartam ki. Szóval a felkarikázott hagymát és narancsot egy hőálló edénybe tettem, beleszórta a fokhagymát és némi alaplevet is öntöttem rá. Majd lefedve jól összesütöttem. Akkor jó, ha már a hagyma és a narancs is szétmálik. Ezután kiöntöttem egy edénybe és összeturmixoltam. Itt ízesítettem, kis só, bor és mustár segítségével. Kinek hogy.

 Ezután felkockáztam a csirkemellet és lepirítottam, majd leöntöttem a szósszal és összerottyantottam. (Ha túl sűrű az alaplével lehet hígítani).

Ezután már csak tésztát kell főzni és kész is vagyunk. A rukkolát tálaláskor a tányérba szórjuk. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr813425711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása